15 Aralık 2022 Perşembe

İÇİMDEKİ SIKINTI: BUGÜN YAZMAK İSTEMİYORUM

 

İnternet

           İÇİMDEKİ SIKINTI: BUGÜN YAZMAK İSTEMİYORUM!

 

  Yüreği, vicdanı, ülke sevgisi ve sevdası olan her insan 14 Aralık günü verilen karar karşısında endişe duymuştur. Yazılarımın tamamına bakılacak olunursa, her daim siyaset, ticaret üstü yazdım ve yazıyorum…

  Düşlerim ve düşüncelerimde bir başka ülkede aradığım bir Cennet olmadığı açık nettir.

   Kendi ülkemi hiçbir zaman doymayacak kadar sevdiğim için bu sevginin karşılığı olan yörelerimizi gezebilecek ömürlere sahip olma isteğimin buruk tarafı, yetmezlik içine birkaç ömre sığacak haldedir.

 Bölgelerimizin; şehir, kasaba ve köylerimizin binlerce yılda yoğrulan uygarlıkların kökleri ve onlardan yeşeren değerli, eşsiz Anadolu diyarında yaşamanın huzuru her daim ruhuma süzülmüş, beslemiştir.

  Her gün büyük mutluluk, heyecan içinde gelmiş olduğum atölyede bugün bir şeyler yazmak istemedim...

   14 Aralık günü verilen hukuk kararının neredeyse hiç kimsenin içine sinmemiş haliyle; bir sıkıntı içinde bugün daha fazla bir şey yazmayarak; Hürriyet, Özgürlük, Adalet nedir? Bilinç-irade, sorumluluk, sevgi, onur, itibar, nitelik, liyakat nedir diye bu sözcüklere bir kez daha sarılacağım…

   “Adalet Mülkün Temelidir”

Güven SERİN  


2 yorum:

Makbule Abalı dedi ki...

11 Aralık tüm dünyada "insan Hakları" günüydü. Ne yazık, bir zamanlar Atatürk sayesinde pek çok Hak'ta öncülük eden ülkemiz artık sıralamaların en altında yer alıyor.
Yazdıklarınızın tamamına katılmamak mümkün mü?
Özellikle çocuklar ve gençler için daha güzel bir dünya dileği ile...

GÜVEN SERİN dedi ki...

Ümitleriniz,kıymetli düşünceleriniz için teşekkür ediyorum Makbule öğretmenim; selamlarımla..