11 Eylül 2013 Çarşamba

BİR US YARILMASI


Kamera; Güven   Selçuk Müzesi 


BİR US YARILMASI

“Yalnızlığım için içiyorum. İnsansızlıktan donmamak, ölmemek için. Delirmeme ramak kalıyor, yine içiyorum.
İkinci Sayru, ‘Evine dön! Evine dön!’ diyordu;
  Dinlemiyordum onu. “

                  Fakat Neden?

  “ Tam o sahnelerde, herkesin Rus salatası olarak bildiği, patatesli, kornişonlu, mayonezli salata birden bire Amerikan salatası oldu.”


                Hayat mı Dekor mu?


  “ En büyük işkence, Şark nedir, Garp nedir bilmemektir. İki âlemin ortasında yaşıyorsun ve ikisi arasında sıkışmışsın haberin yok!”


                Asırlar mı cinnet mi?

  “ Sayru söyle bana; Hangi kardeşini, kardeşimi öldürdüm? Kaç kardeşimi öldürdüm?”

  Taht için kan dökenler, vicdanını kaybetmiş bir insanlık mı yarattılar?

                                                                    Usta’dan bir başyapıt

  Selim İleri’nin Mel’un isimli kitabının arka sayfasından bir yaz yağmuru misali küçük damlalar sundum size. Eğer bir kaktüs gibi küçük su buharlarını, büyük bir esere dönüştürmek niyetindeyseniz bu kitabın sayfaları arasına giriniz. Eğlenecek, bilginin o muhteşem salıncağına binip, o muhteşem yaşlı ağacın gölgesinde bir çocuk gibi sallanacaksınız…

 Güven Serin





Hiç yorum yok: