20 Ağustos 2013 Salı

YAZMASAYDIM ÇILDIRACAKTIM


Kamera; Güven 
Ganoslarda gün doğuyor.

YAZMASAYDIM ÇILDIRACAKTIM

 Bir filozof seslenir dünyaya; " Anlatamam sözünden anlayamadım gizlidir." der... Anlatamamak ve anlaşılmamak NE ACI... 

 Bir başka filozof; " kelimeler, kelimeler, kelimeler" der. Kelimelerin muhteşem gücünü,bütün eserlerin onla ortaya çıkışını açıklar; hatta müjdeler.

 Ya çıldırmamak için yazan şair;yani Bizim Sait Faik ne der;

Kıyısına tuz ileten rüzgarı
Balıkların yüzdüğünü duyarım
Dinlerim yosunların konuştuğunu
Midyelerin ağladığını
Aşkın bir kanadı vardır kırmızıdır
Delinir
Kan akar
Bir kanadı var
Zehir yeşil

 Sana adanmıştır ey sevgili, IŞIKLI ve DUYGULU kadın...

Güven Serin

2 yorum:

Hamiyet Akan dedi ki...

Sevginin kıyameti kopardı, olmasaydı kelimeler.

Merhaba Sevgili Güven, uzun zaman oldu blogunda soluklanmayalı. Hala eskisi gibi sıcak, içten ve doğal kelimelerinin yuvası.

Huzuru daima yudumlaman dileğiyle...

GÜVEN SERİN dedi ki...


Hoş geldin sevgili Hamiyet. Gerçekten de uzun zaman oldu. Huzur, erişip de elimizden kaçırıp tekrar bir ömür kovaladığımız, bir tutup bir kaçırdığımız huzur; hepimiz için kalıcı olsun.

Saygılarımla